امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 4727
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ۰۰:۳۰

انهدام باند شبکه‌های مستهجن موبایلی توسط سپاه قزوین

خبرگزاری فارس: انهدام باند شبکه‌های مستهجن موبایلی توسط سپاه قزوین

در گفت‌و‌گو با فارس مطرح شد
انهدام باند شبکه‌های مستهجن موبایلی توسط سپاه قزوین

یک مسئول سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از انهدام و دستگیری سرشاخه‌های شبکه‌های مستهجن موبایلی توسط سپاه این استان خبر داد.


یک مسئول امنیتی در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین شنبه شب در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در قزوین با اعلام این خبر اظهار داشت: سپاه سایبری صاحب الامر (عج) استان قزوین تعدادی از مدیران گروه‌های فعال در شبکه‌های اجتماعی موبایلی را دستگیر کرد.

وی با اشاره به نحوه دستگیری و علت آن عنوان کرد: این افراد که در حوزه ضدامنیت اخلاقی فعالیت می‌کردند، در یک عملیات فنی و اطلاعاتی پیچیده شناسایی و دستگیر شدند.

این مسئول با اشاره به مهم‌ترین اقدامات این افراد که منجر به دستگیری آنها شده است تصریح کرد: انتشار متون توهین‌آمیز به قومیت‌ها، مسئولان و چهره‌های شاخص ملی در این عملیات از جمله جرائم دستیگرشدگان است و  مدیران بیش از 170 گروه فعال در شبکه‌های اجتماعی موبایلی شناسایی و تعدادی از آنها برای طی مراحل قضایی به مراجع ذیربط تحویل داده شدند.

وی عنوان کرد: انتشار متون مبتذل و مستهجن در قالب «داستان متنی و تصویری» ، «طنز، مشاوره جنسی و ... »، «تصاویر مبتذل و مستهجن ایرانی و خارجی» از دیگر اقدامات این افراد است.

این مسئول اضافه کرد: تشویق افراد به ارتکاب جرایم منافی عفت در راستای قبح‌زدایی و عادی‌سازی این جرایم از طریق انتشار شماره تلفن افراد به منظور برقراری ارتباط نامشروع و . . . از دیگر اقدامات این افراد است.

وی در خاتمه تسهیل شیوه دستیابی کاربران به محتویات مستهجن و مبتذل از طریق راه‌اندازی گروه در شبکه‌های ارتباطی موبایلی را از دیگر اقدامات این افراد برشمرد.

انتهای پیام/2667/ج20






Scroll to Top