امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 4407
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۰۴ آبان ۱۳۹۴ ۰۱:۳۰

عابدینی: شاید فوتبال نخواهد قرارداد حق پخش 10 ساله امضا کند - اختلاف نظر بر سر معرفی سه عضو هیات رئ

خبرگزاری فارس: عابدینی: شاید فوتبال نخواهد قرارداد حق پخش 10 ساله امضا کند/ اختلاف نظر بر سر معرفی سه عضو هیات رئیسه سازمان لیگ است

در گفت‌وگو با فارس
عابدینی: شاید فوتبال نخواهد قرارداد حق پخش 10 ساله امضا کند/ اختلاف نظر بر سر معرفی سه عضو هیات رئیسه سازمان لیگ است

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ گفت: شاید فوتبال نخواهد قرارداد حق پخش تلویزیونی 10 ساله امضا کند.


امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در واکنش به صحبت‌های مهدی مجتهد معاون اداری مالی سازمان صدا و سیما که گفته بود رقم قرارداد فوتبال از 2 هزار و 700 میلیارد تومان برای 10 سال بخش ناچیزی خواهد بود، گفت: شاید اصلا فوتبال نخواهد قرارداد حق پخش تلویزیونی 10 ساله امضا کند. ضمن اینکه سهم فوتبال نباید ناچیز باشد. فوتبال باید قیمت واقعی خود را از قرارداد حق پخش تلویزیونی بگیرد. این بحث‌ها نیز جایشان در رسانه نیست بهتر است تعداد جلسات بیشتر شود تا هر چه زودتر وضعیت قرارداد حق پخش تلویزیونی مشخص شود.

وی ادامه داد: تاکنون صدا و سیما هر اقدامی انجام داده بر اساس تفاهم‌نامه بین فوتبال و سازمان صدا و سیما بوده و باید این قرارداد هر چه زودتر امضا شود و حقوق فوتبال مشخص شود.

عابدینی در مورد اینکه 2 هزار و 700 میلیارد برای 10 سال یعنی سالی 270 میلیارد تومان درآمدزایی از فوتبال حاصل می‌شود گفت: این رقمی است که دوستان اعلام کرده‌اند و من نمی‌دانم این ارقام چگونه است؟ شاید اصلا این ارقام به صورت پلکانی باشد. باید پروتکلی بر اساس یک کنسرسیوم تشکیل شود تا وضعیت حق پخش فوتبال هر چه زودتر تعیین شود.

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ در مورد زمان برگزاری انتخابات هیأت رئیسه سازمان لیگ گفت: دوستان جدیدی که عضو مجمع سازمان لیگ شده‌اند می‌گویند انتخابات باید بر اساس نظر ما انجام شود. بنابراین باید ابتدا اساسنامه سازمان لیگ تغییر کند تا نظرات این دوستان اجرایی شود. سازمان لیگ به صورت یک پرانتز در اساسنامه فدراسیون فوتبال آمده است و این سازمان لیگ اساسنامه مصوبی دارد که اگر قرار باشد تغییر کند باید به تصویب اعضای مجمع برسد.

وی افزود: در حال حاضر 17 نفر عضو مجمع سازمان لیگ هستند که باید 5 نفر عضو هیأت رئیسه شوند. علی کفاشیان دوست دارد یک نفر از هیأت‌ها و یک نفر از باشگاه‌ها عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ شود. طبق اساسنامه کنونی 3 نفر عضو انتخابی برای عضویت در هیأت رئیسه سازمان لیگ باید از سوی این سازمان به مجمع معرفی شوند اما دوستان جدید می‌گویند این اعضا انتخابی باشد. بنابراین باید اساسنامه تغییر کند.

عابدینی افزود: 4 ماه دیگر زمان انتخابات رئیس جدید فدراسیون فوتبال فرا می‌رسد و شاید اگر دوستان صبر کنند تا آن زمان با برگزاری انتخابات فدراسیون سازمان لیگ هم دچار تغییرات شود اما اگر دوست دارند که کار زودتر انجام شود باید اساسنامه اصلاح و مصوب شود.

انتهای پیام/ک






Scroll to Top