امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 3666
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ۱۴:۲۳

پیروزی قاطع سه بر صفر ایران مقابل هندی ها

ملی پوشان ایران با برتری ۳ بر صفر مقابل هند ضمن کسب ۷ امتیاز از سه بازی خود در این رقابت ها، صدرنشین گروه چهارم رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت های ۲۰۱۹ در منطقه آسیا شد.

به گزارش اصفهان تی وی؛تیم ملی فوتبال از ساعت 18 در بنگلور هند مهمان تیم ملی فوتبال این کشور بود. کی روش در ترکیب ابتدایی بازی این افراد را به میدان فرستاده بود.

علیرضا حقیقی، خسرو حیدری، احسان حاج صفی، سید جلال حسینی، امید ابراهیمی، وحید امیری، آندرانیک تیموریان (کاپیتان)، پژمان منتظری، مهدی طارمی، سردار آزمون و اشکان دژاگه. داوران اماراتی قضاوت این بازی را بر عهده داشتند.لحظات حساس بازی:دقیقه 8 وحید امیری پا به توپ به درون محوطه جریمه هند هجوم برد و در نهایت پاس رو به عقب او درون 6 قدم را آزمون موفق نشد کنترلی مناسبی داشته باشد و مدافعان هند توپ را به اوت زدند.

در دقیقه 10 احسان حاج صفی اقدام به شوت زنی از پشت محوطه جریمه کرد که توپ او با اختلاف به بیرون رفت.در دقیقه 11 اشکان دژاگه بعد از جا گذاشتن بازیکن هند از فاصله 30 متری اقدام به شوت زنی کرد که ضربه او را دروازه بان هند در دو ضرب مهار کرد و فرصت را از بازیکنان ایران در ریباند گرفت.

در دقیقه 13 حرکت ترکیبی بازیکنان ایران پشت محوطه جریمه در نهایت به سردار آزمون رسید اما داور به نشانه آفساید در سوت خود دمید و مهاجم جوان ایران را متوقف کرد.در دقیقه 14 روی یک ضدحمله ایران صاحب فرصت مناسبی شد که حرکت سه نفره حمله وران ایران در نهایت به اشکان دژاگه نرسید و توپ آزمون با عبور از جلوی دروازه بدون تاثیر مهاجمان ایران به بیرون رفت.

در دقیقه 25 ضربه آرام سردار آزمون به راحتی در اختیار دروازه بان هند قرار گرفت.در دقیقه 29 بازی آندرانیک تیموریان کاشته پشت محوطه جریمه را به روی دروازه هند ارسال کرد و سردار آزمون با پشت سر خود توپ را روانه دروازه هند کرد و توپ در قعر دروازه این تیم جا گرفت و ملی پوشان کشورمان یک بر صفر از حریف پیش افتادند.

در دقیقه 31 بازی همکاری آزمون و دژآگه نتیجه ای در بر نداشت اما بلافاصله شوت پشت محوطه جریمه آزمون به دفاع هند برخورد کرد و روانه کرنر شد؛‌ کرنر ارسالی آندو نیز در دستان دروازه بان هند جای گرفت.در دقیقه 34 حرکت نمایشی بازیکن هند در محوطه جریمه ما ثمری نداشت و قیچی برگردان مهاجم هندی با برخورد به بدن مدافعان ما راهی به دروازه پیدا نکرد.در دقیقه 37 در یک رفت و برگشت توپ روی دروازه هند ارسال شد و ضربه سر آرام پژمان منتظری در اختیار دروازه بان حریف قرار گرفت.در دقیقه 42 خطای امید ابراهیمی در میانه میدان با کارت زرد داور جریمه شد.

داور اماراتی برای نیمه اول دو دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت؛‌ در زمان های تلف شده نیمه اول بازی علیرضا حقیقی برخورد شدیدی با مهاجم هند داشت اما مشکل مهمی برای وی ایجاد نشد.در نیمه دوم نیز کی روش دست به ترکیب تیمش نزد.

در آغاز نیمه دوم و در دقیقه 46 اشکان دژاگه بعد از جا گذاشتن بازیکن هند از فاصله 20 متری اقدام به شوت زنی کرد که ضربه او را دروازه بان هند مهار کرد و فرصت را از بازیکنان ایران از دست رفت.در دقیقه 47 بازی آندرانیک تیموریان دومین گل تیم ملی ایران را وارد دروازه هند کرد. مهدی طارمی هم در دقیقه 50 بازی برای سومین بار دروازه تیم هند را باز کرد. در دقیقه 58 ضربه ایستگاهی برای هندی ها در نهایت با ضربه قیچی مهاجم این تیم همراه بود که حضور سیدجلال حسینی در مسیر توپ، شانس رسیدن هندی ها به گل را از بین برد و توپ از محوطه جریمه ایران دور شد.

در دقیقه 61 طارمی از بازی خارج شد و بجای او عزت اللهی وارد زمین مسابقه شد، همچنین بجای ابراهیمی پورعلی گنجی وارد میدان شد. در دقیقه 70 بازی تیم ملی فوتبال هند صاحب نخستین ضربه کرنر خود در طول این مسابقه شد. در دقیقه 74 بازی خسرو حیدری جای خود را به کاوه رضایی داد تا تیم ملی ما در این دیدار هر 3 تعویض خود را انجام داده باشد.دقیقه 77 بازی حرکت زیبای ترکیبی دژاگه-تیموریان با شوت سرضرب و محکم آندو همراه شد اما ضربه این بازیکن در بین راه به بازیکن هند برخورد کرد و به دروازه نرسید.

در دقیقه 82 پشت محوطه جریمه روی عزت الهی خطا شد و ضربه کاشته این خطا را احسان حاج صفی زد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرون رفت.در دقیقه 86 شوت از راه دور بازیکن شماره 14 هند با اختلاف نسبتا کمی از بالای دروازه حقیقی بیرون رفت.

در دقیقه 88 اشکان دژآگه فرصت مناسبی که از روی پاس وحید امیری توپ خوبی نصیبش شده بود را با بی دقتی به بیرون زد.در دقیقه 89 بازی بهترین فرصت گلزنی هندی ها از دست رفت و ضربه مهاجم این کشور به کنار دروازه ایران رفت.داور این دیدار در پایان 90 دقیقه، 3 دقیقه نیز وقت اضافی منظور کرد و در این دقایق نیز دژآگه می توانست گل چهارم ما را به ثمر برساند اما در این کار موفق نبود.

تیم ایران با این برد و کسب 7 امتیاز و تفاضل گل مثبت 9 به صدر جدول گروه چهارم رفت.تیم عمان با همین امتیاز و تفاضل گل مثبت سه دوم است.تیم گوام هم با 7 امتیاز و تفاضل گل منفی 3 در رده سوم جدول این گروه است.آندرانیک تیموریان، بهترین بازیکن مسابقه ایران و هندآندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان و زننده گل دوم تیم ملی در بازی مقابل هند به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.

Loading...
 
دانلود




Scroll to Top