امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 17380
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ ۱۰:۳۰

رحیمیان: معیشت مردم دغدغه نیروهای انقلاب - موحدی: انتخاب از پائین به بالا امتیاز این مجمع - قرائت مت

به روزرسانی/ گزارش فارس از اولین نشست مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامیرحیمیان: معیشت مردم دغدغه نیروهای انقلاب/ موحدی: انتخاب از پائین به بالا امتیاز این مجمع/ قرائت متن سوگندنامه

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، نخستین مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج شنبه 5 اسفندماه) با حضور بیش از سه هزار نفر از اقشار مختلف مردم در مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب در جوار حرم حضرت امام( ره) آغاز شد.

به گزارش فارس این مجمع در نشست امروز دو دستور ویژه خواهد داشت، در افتتاحیه این مراسم تصویب مرامنامه و اساسنامه جبهه و انتخاب 31 نفر اعضای شورای مرکزی در دستور کار قرار می‌گیرد.

در نوبت عصر این مجمع نیز هیات‌رئیسه منتخب اعضای شورای مرکزی جلسه مجمع عمومی جبهه مردمی را اداره و نسبت به اجرای بخش دوم انتخاب 10 نامزد برتر ریاست‌جمهوری توسط اکثریت اعضای مجمع عمومی اقدام خواهند کرد.

این کاندیداهای معرفی شده و کسانی که خود اعلام کاندیداتوری کرده‌اند، حدود 50 نفر هستند که به رای همه اعضای مجمع عمومی گذاشته خواهند شد تا 10 نامزد برتر مشخص شود.

قرائت قرآن، پخش صلوات خاصه امام رضا( ع) و ادای احترام به امام و شهدا آغازین بخش مراسم امروز بود.

در ادامه هیّئت مؤسس جبهه شامل بحیی آلِ‌إسحاق، مهدی چمران، خسروی وفا، رحیمیان، روستا ازاد، طالب زاده، مهدی محمدی، مرندی و دستجردی در جایگاه مستقر شدند.

رحیمیان: جبهه مردمی حلقه وصل نیروهای انقلاب است/انتخابات آینده به عوان ایستگاه اول حرکت جبهه مردمی

رئیس هیات موسس با بیان اینکه انتخابات آینده به عوان ایستگاه اول این حرکت و جبهه مردمی نیروهای انقلاب است، گفت: در عین حال اصل این حرکت در انسجام همه نیروهای انقلاب زیر چتر مقام ولایت و خط امام راهی پایدار و استوار برای عبور از همه مشکلات و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

موحدی کرمانی: عقل و دین و تجربه به ما نشان می‌دهد که باید اصلح را اتنخاب کرد/از تشکیل چنین جمع پرشور و انقلابی تشکر می‌کنم

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: از تشکیل چنین جمع دلسوز، انقلابی، بصیر و آگاه که برای انجام یکی از مهم‌ترین مسائل انقلاب جمع شده و خود را برای این امر مهم آماده کرده‌اند، تشکر می‌کنم.

قرائت متن سوگندنامه جبهه مردمی انقلاب اسلامی توسط حجت‌الاسلام رحیمیان+متن سوگندنامه

متن سوگندنامه جبهه مردمی انقلاب اسلامی توسط رئیس هیأت مؤسس این جبهه قرائت شد.

ادامه دارد...






Scroll to Top