امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 16995
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ۰۲:۰۰

دستور دادم افرادی که وارد خاک آمریکا می‌شوند با دقت کنترل شوند - دادگاه‌ها کار ما را سخت کردند

ترامپ در واکنش به حکم دادگاه استیناف:دستور دادم افرادی که وارد خاک آمریکا می‌شوند با دقت کنترل شوند/ دادگاه‌ها کار ما را سخت کردند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در حساب توئیتری و در واکنش به حکم دادگاه تحدید نظر گفت که به دستگاه امنیت داخلی دستور دادم که افرادی که وارد آمریکا میشوند را با دقت کنترل کند.

وی افزود: نمی‌توانیم منتظر باشیم تا یک قاضی امنیت ما را به خطر بیندازد؛ اگر اتفاقی بیفتد او و سیستم قضایی را سرزنش می‌کنیم و مردم علیه او خواهند بود.

وی تاکید کرد که به دستکاه امنیت داخلی دستور دادم افرادی که وارد آمریکا می‌شوند را با دقت زیاد کنترل کنند. دادگاهها کار ما را سخت کردند.

دادگاه استیناف آمریکا روز یک شنبه درخواست وزارت دادگستری این کشور برای لغو فوری حکم قاضی واشنگتن درباره تعلیق فرمان اجرایی «دونالد ترامپ» درباره مهاجران را رد کرد.

وزارت دادگستری آمریکا شب شنبه رسماً خواستار تجدید نظر در حکم دادگاهی شده که دستور اجرایی دونالد ترامپ برای منع موقت ورود اتباع هفت کشور مسلمان به خاک آمریکا را متوقف می‌کند. 

در درخواست وزارت دادگستری، از دادگاه خواسته شده بود خارج از نوبت این پرونده را مورد بررسی قرار دهد، اما دادگاه با این درخواست مخالفت کرده است. به همین جهت فعلا تا زمان صدور حکم نهایی دادگاه تجدید نظر، فرمان اجرایی ترامپ معلق باقی می‌ماند.

انتهای پیام/م

 






Scroll to Top